3 effektiv taktik alle virksomheder skal gennemføre

Kan du huske din første dag som en virksomhedsejer? Du var sandsynligvis ligesom resten af os… temmelig darned glad og smule stolt side. Ja, dengang vi troede, vi kunne erobre verden. Vi er nu alt for travlt med at erobre vores egen lille hjørne af verden til at betale en masse opmærksomhed til resten af verden… medmindre det er for at lære et par tips fra vellykket marketingfolk ligesom os, der har gjort det store. Tips ligesom disse… der vil gælde for alle markeder – uanset fabrikat eller service – er en stor drivkraft til at prøve noget nyt. Ja, du aldrig vide, hvornår den næste idé vil være værd en million dollars!
1. Opret et særtilbud
Et særligt tilbud er lige præcis… et tilbud, der er speciel. Normalt, ville kunder ikke være stand til at købe denne vare eller kombination af produkter, og når produkterne, der er gået… Beklager!
Du behøver ikke at gå ud og bestille en masse nye produkter til at sammensætte et særligt tilbud. Det tager ikke en hel masse… bare bruge hvad du har fået. Snup et par punkter, der er relateret, gruppere dem sammen, rabat prisen, og dine kunder vil blive glade for at være at få en god handel. Tænk over det fra dit synspunkt… du har solgt tre eller fire elementer i stedet for én. Ja, vindende kombination tilbud tilbud for alle!
2. adresse de lille kundegrupper
Niche-markeder er overalt, lige under næsen! Er grupper af mennesker, der deler fælles træk inden for kunden publikum, at du tjener lige nu. Tænk over det… måske har du en gruppe, der taler spansk, en gruppe af teenagere, og en gruppe af middelklasse familie mænd og kvinder.
Evaluere disse klasser af mennesker, og oplev de unikke behov og ønsker, de deler. Vil sætte dig op til at tilpasse din annoncekampagne direkte til dem. Det er ikke svært at tage dine aktuelle annoncer, og foretage et par ændringer for at tilpasse sig nicherne. De vil være imponeret over at du forstår dem, og stigningen i din fortjeneste vil være den bedste tak du kan få.
3. oprette en vindende Referenceprogram
Vellykket marketingfolk udvikle evnen til at vende deres kunder i fortalere. Ofte, har de ikke selv direkte spørge kunderne at henvise dem til andre. Deres vilje til at gå ekstra vinder kundernes loyalitet og opbakning. Naturligvis henvise tilfredse kunder deres venner og familie til det sted, der vil passe godt på dem.
Kvalitet og service og er det første skridt mod henvisninger, men du kan nemt tage det et skridt videre. Undersøgelser viser, at hver tilfreds kunde fortæller tre mennesker omkring dig. Hvad ville der ske med lidt incitament føjet til billedet? Ja, meget mere. Give Gæster der henviser venner tak – om det er en rabat, speciel gave vare eller et simpelt takkekort – og se henvisninger spiral!
Du kan få to fluer med ét smæk af implimenting kundeundersøgelser. Et par hurtige spørgsmål om hvad kunden gør og ikke som om dit produkt, efterfulgt af en anmodning om navne og adresser af venner og familie, der vil drage fordel af produktet, og du er alle indstillet til at gå med kontaktoplysninger på en prospektiv kunde!
Copyright 2005 Cutts Group, llc

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *